Segprupp

Gud vad bloggsemester jag ahr fortfarande känner jag...Slut med det försjutton.. Det här går ju inte.
 
Jaja, idag har jag gjort väligt mycket insåg jag nå, varit på massa ställen, emn den biten är inte intressant för er så låter bli att slösa på eran tid om det.
 
Kom iallafall hem från Nattis för ngra timmar sedan, var dit och hälsade på en sväng, Skönt med promenad, måste bli duktigare på att röra på mig, orka vara en lat, tjock och otränad mamma..
Att bero på det, ska lägga ut bild på magen imorgon och visa hur den ser hur så här snart 3 månader efter förlossning :)


KOMMENTARER
Åsa

Hej fina!
Jag har också haft så mycket på sistone, så jag har inte hunnit med att läsa alla bloggar som jag brukar följa!
: O
Jag ska bättra mig!
Önskar dig och din familj en toppenhelg (som snart stundar)!

Kramkram
Åsa

2012-08-22 23:35:03
URL: http://hafva.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback