Ligger på sjukhuset

Åh jag får rus.... Finns det något mer irriterande än när folk lägger upp FB statusar som tillexempel "Calle har checkat in på akuten", "sitter på sjukhuset" eller lägger upp en bild på sånt där "Sjukhusarmband" UTAN ATT DE SKRIVER VARFÖR!!!
Jag tål det inte. VARFÖR? Uppmärksamhet?!
Jag är en av sveriges mest nyfikna människor så det är fan inte snällt....

Haha... Jag har säkert gjort samma sak själv någon gång också, det är det som är det ironiska.... BLÄH..... Ja, jag är irriterad på det emsta nuförti'n... Tur jag har Elvin som lyser upp hela mitt liv.
 


KOMMENTARER
Sara - Ensamstående mamma

Jag blir också sjukt nyfiken när folk skriver så, men som du skriver så gör man ju så själv också haha.. :P

2012-08-28 23:46:56
URL: http://dolphin.blogg.se
katarina westblom

jag förstår dig Agnes,så är det även med andra saker som tex:jag herregud gud varför gjorde han så mot henne eller jag blir tokig när han gör så hela tiden mot mig OBS att de är bara exempel,när folk skriver så, så frågar man vad har hänt jaa då svarar dom vill inte ta det här på facebook,men gee faaan i och skriv då tänker jag,,jag brukar också skriva lite så ibland:rolleyes::question::question:

2012-08-29 08:25:45
Anna

Fruktansvärt irriterande!!!....även om jag också gjort något liknande - fast inte ofta!!

;-)

/ANNA

2012-08-29 14:18:36
URL: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback