I'm back!

Så, nu kan jag berätta vad jag var skiträdd för.
Jag har under en tid gått och haft ont strax under snittet och idag gjorde det mer ont än vanligt så åkte in till HC och de fick kolla upp det. Jag var sjukt orolig att det skulle vara blindtarmen eftersom många symptoom stämde. Jag vill inte opereras igen och defenetivt inte sövas. Hur ska då Elvin få mat? Hur ska det gå? Hur ska jag orka vara en bra mamma när jag är nyopererad?
Men som tur är såg det bra ut och fick förklarat för mig att det förmodligen var en muskel som jävlades tack och lov!
Ni som läst min blogg ett tag, kommer ni ihåg att jag då och då ritade bilder i paint till vissa inlägg? Kommer ihåg att tillexempel min kompis ÄLSKADE dom. 
Saknar ni dom?


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

ja vi saknar dom ;)

2012-08-03 15:56:14
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Åsa

Vad skönt att det inte var värre än så!
: D
Kram!!
Jättefina teckningar!

2012-08-06 13:21:06
URL: http://hafva.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback