Hur blir dopet?

Dopet närmar sig (en vecka kvar) och jag känner mig lite nervös. Min största rädsla är att jag ska börja gråta (och tro mig det kommer jag) Jag som hatar att gråta inför folk... Egentligen gråter jag sällan, bara när jag är tokförbannad eller tokledsen eller toklycklig.
Iallafall på tisdag blir det dopsamtal med prästen. Vi vill ha dopet enkelt men fint efetrsom vi inte är superduper religösa.
Psalmen som ska sjungas är denna:
Gråter ju bara jag hör den.. Fy vad jobbigt haha....
Efter dopet ska vi gå vidare till en lokal brevid kyrkan och äta matpajer och fika. Det blir dock inga tårtor utan jag och Alva gör massa minitårtor istället! Typ cupcakes. Tror det blir bra ja :)

Elvin är lite snorig fortfarande, hoppas det går över till dopet..


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback