Fyndat och skrivit insändare

Tjoho, förmiddagen har gått åt ett besök på banken för att ordna opp lite eftersom jag fyllt 18, byta till mastercard osv, lunchade sedan, min käre far bjöd på mat på grekiska restaungen. Därefter gjorde jag ett besök på en second hand butik och fyndade ramen (se bild) för 7:-.
Ni kan ju gissa vem som ska få pryda den ;)

Blev slappstund på soffan därefter, inte så intressant...
Jaja, ni som har arbetarbladet, såg ni min insändare idag om hur vi blev bemötta på akuten osv? Annars kan ni läsa HÄR.
Har provat ringa chefen för akutmottagningen men hon har tyvärr inte svarat ännu...


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

hihi den ramen har vi också med tuva i, jättefin! :)

2012-08-23 19:23:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback