Förstora bröst eller för stora bröst?

Har suttit och funderat på det här med plastik operationer... Jag är grymt rädd för nålar och HATAR att opereras, MEN om jag skulle få chansen att plastik operera mig hos typ världens bästa kirurg så skulle jag välja att göra ett bröstlyft och/eller förminska dem lite. INTE förstora dom. De är redan för stora, ryggproblem tack vare det.

Om DU skulle få chansen att ändra på något hos dig själv vad skulle det då vara?


Iallafall, hittade en del bilder på kändisar före och efter operationer. Blev det bättre eller sämre? Avgör själva!
Before and after bilder är grymt roande att titta på!
1.heidi-montag-before-and-after-plastic-surgeries
Heidi Montag. Jag tycker det varken vart bättre eller sämre. Hon var fin både före och efter fast på olika vis.

2.
Britney Spears. Garanterat bättre förut...

3.christina-aguilera-before-and-after-nose-job
Christina Aguilera, okej hn var fin både före och efter, men måste nog endå erkänna att hon skulle gett fan i operationerna..

4.dolly-parton-plastic-surgery-2
Dolly Parton. Hon skulle gett fan i att operera sig, hon var riktigt vacker på 70-talet ju!

5.fergie-before-and-after-plastic-surgery
Fergie. Här gick något riktigt snett...

6. hillary-duff-before-and-after-breast-implants-and-nose-job
Hilary Duff. Här tycker jag att vi ser en klar förbättring, lite boobs och botox så såg hon mycket kvinligare ut!

7. lindsay-lohan-before-and-after-lip-augmentation-injections
Lindsay Lohan. Även här gick det fel. Hon var grymt söt och vacker innan. Nu: DUCKFACE

8.megan-fox-before-and-after-plastic-surgeries
Megan Fox. Vad tänkte hon med? 
 
9. 
Pamela Anderson. Här behövs inga ord, ni vet nog vad jag tycker.

10. Before and After Michael Jackson Plastic Surgery
Michael Jackson. Sist men inte minst. Största plastic idioten genom tiderna.... Ok, han hade problem, men kom igen, han var ju riktigt charmig innan! BLÄSCH!


KOMMENTARER
Johanna

Om jag skulle göra något, skulle jag nog fixa mina bröst, fast när jag är färdig med barnfödandet och sånt, inte innan det :)

Trist du är sjuk, skönt vinsten kunde pigga upp lite :)

2012-08-18 16:02:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
M- början på en familj

lyfter man brösten blir det fulare och större ärr, samma med förminskning;-P

Svar: Struntar i ärren :)
Aggeh

2012-08-18 16:52:17
URL: http://Dailyview.blogg.se
Monia - mamma till Tuvalie

Jag skulle operera min näsa ! Och fixa brösten, men inte förrän jag är klar med alla ungar ;)

2012-08-19 01:20:26
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
linda

jag skulle operera nästippen haha. och göra brösten lite större :)

2012-08-19 17:01:12
sandra, 17 år & 2 barns mamma

Jag ska fettsuga kärlekshandtagen ;)

2012-08-20 08:55:40
URL: http://les.webblogg.se
Josefine

Min näsa helt klart, haha!:)

2012-08-21 16:07:47
URL: http://josefineforsblad.blogg.se
Matilda Johansson

Håller med dig där, plastikoperationer är överskattade, kan man inte vara nöjd med den man är? Visst om man har varit med om en olycka elelr blir mobbad för något så visst, men att bli mobbad för typ förstora öron, hur snälölt är det liksom? Inte undra på att folk blir så utseende fixaerade xD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback