Ensamtid

Jag, Daniel och Elvin har varit ute på ett litet äventyr och kom hem för en stund sedan.
Nu har Daniel nattat Elvin (det är bara Daniel som lyckas med det av ngn konstig anledning?) och jag har nattat hamstern. 
Nu sitter jag har och har min "ensamtid" jag brukar ha på kvällarna. Jag är en sån person som behöver ensamtid och den stunden brukar alltid bli så här på kvällskvisten. Skönt faktiskt.  Ibland får Elvin dock delta i min ensamma stund, fast det gör inte så mycket.

Hur viktigt är ensamtid för er?

Iallafall, bjuder på en bild där jag inte har ensamtid - jag och Daniel, vem har vitast tänder? Han brukar mobba mig för att han har vitare tänder än mig -.- Svårt att avgöra med en tattig cambild och ojämt ljus kanske men endå...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback