Elvinfri=kul? NEJ!

Godmorgon! Elvin ligger och sprattlar i babygymmet hejvilt så passar på att kika lite på datorn...
Gårdagen var mycket bra, kul att få titta på lite folkrace, även fast jag helst hade varit en av förarna. Men det får bli nästa år :)
Elvin var som sagt med sin mormor medans och det kändes helkonstigt och läskigt att inte ha honom med! Har inte varit utan honom så länge sedan innan han blev till! Konstigt det kan bli... Det gick bra iallafall, hade laddat upp med masa urpumpad bröstmjölk och dessuton ersättning om det skulle krisa (men det är verkligen en nödlösning).
 
Jaja, det gick inte bra för någon på folkracen kändes det som... Eller ja, jo, Alexander Westlund från våran klubb han tog hem det hela i juniorklassen, fan vad grym han är!
 
Lägger ut bilder senare idag iallafall för nu vill jag mysa med Elvin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


KOMMENTARER
Bitterpappan

Hej. Du tävlade för ett tag sen på min blogg. 500 kr presentkort hos Fyndiq. Du är vinnaren. Skulle du kunna skicka telefonnummer, mejl och adress till min mejl så du kan få priset.

Med vänlig hälsning,
Bitterpappan

2012-08-20 18:46:44
URL: http://bitterpappan.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback