Dumma blogg

En sak som var skönt förut innan folk knappt visste att jag hade blogg var att  ingen jag kände läste den... i princip. DET VAR SKÖNT, bara massa okänt folk som egentligen inte visste vem jag var!
Iallafall det kommer alltid vara någon som stör sig på det jag skriver eller tar bilder på, mina åsikter och allt. Min blogg bör tas med en nypa salt, ibland överdriver jag och jag är en person med väldigt starka åsikter.
Det jag iallafall vill komma fram till är att det är svårt att skriva inlägg som passar alla och bloggen är till för att ventilera mig, duger det inte, då bör man säga tack och adjö... Bättre att jag är feg och ventilerar mig bakom en skärm än att stå och tjafsa öga mot öga? ;)
Nackdelen är väl att allt som skrivs här kommer att finnas kvar i cyber space i all framtid.


KOMMENTARER
Mikaela

Hej, ville bara tipsa om en grym tävling hos mig! Vinn ett lyxigt halsband!

2012-08-21 23:52:49
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com
Anna

Appropå det du skriver om, att inte längre vara anonym så hamnade du i min blogg av samma anledning.
http://www.mindelitillvaron.blogspot.se/2012/08/som-att-kanna-nagon.html

Men jag tycker att du ska fortsätta skriva vad du tycker. Du skriver bra!

2012-08-22 12:41:29
Åsa

Heja Aggeh, fortsätt blogga, så klart!
Det gör ju jag!
Kramkram
Åsa

2012-08-22 23:36:05
URL: http://hafva.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback