Det spännande brevet

Det är så här att när jag var nyss fyllda 12 år så skrev jag ett brev till mig själv som jag inte skulle få öppna förren dagen jag fyllde 18 år, tänk att jag hade inte öppnat det och har hållt reda på det sedan dess! Otroligt!
Det var spännande att öppna det och gud vad jag skrattade åt mig själv!

Några utdrag från brevet:
"Grattis till mig själv på 18 årsdagen!"
"Hoppas att jag fick en moppe eller en epa när jag var 15 år" <-----Det fick jag! Både och, tack pappa!
"Hoppas även att jag har en kille att hångla sönder" <----- Haha JA jag skrev exakt så, och japp nog har jag en sådan.
"Hoppas jag blivit av med mina skitledproblem" <------Tyvärr kommer jag aldrig någonsion bli av med den sjukdomen.......
"Hoppas jag har börjat köra folkrace och har massa pokaler" <----- Även detta ahr min pappa gjort möjligt!

Skrev lite mer än så, men det får ni inte veta :) 
Lyckades pricka in det mesta förutom det där med lederna, sen hade jag glömt den där biten om att jag skulle vara mamma nu, hehe :)

Men det här ska jag absolut be Elvin göra sen när han blir större också, skriva ett brev till sitt framtida jag, mycket roligt. Tror även att jag ska skriva ett till till mig själv som jag får öppna när jag fyllt 30 år.


KOMMENTARER
Enander

Shit va roligt!! Vi gjorde något liknande i min klass på gymnasiet, skrev ett brev när vi börja 1an och sen tog läraren dom och så fick vi dom på studenten =)

2012-08-08 07:37:15
URL: http://enander.blogg.se
Åsa

Men gud så häftigt!! Det där ska jag tipsa mina barn om att prova, den äldsta fyller 12 i april nästa år!
: D

Svar: Ja gör det! Jag tyckte det var jätteroligt att läsa :)
Aggeh

2012-08-08 08:12:23
URL: http://hafva.blogg.se
emma

men sööttt!!! vi gjorde nått sånt där i skolan. de finns nån sån där monter i bibbla på den skolan. den skulle öppnas om 30 år eller nått. hoppas man får tillbaka sitt brev då :) hade varit kul att läsa!

2012-08-14 20:25:32
URL: http://emzaans.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback