De kommer få det bra

Gomorron!
Det blev inte mycket bloggat igår inte. Var ute och letade regnställ, fastnade hos låtsaskusiner osv. Efter det så flyttade marsvinen. Dom kommer få det så bra så! Men jobbigt var det, jag började att skära tomater efter att vi kommit hem och kom på mig själv att de bor inte kvar ju.
Men jag vänjer mig hoppas jag! Blev mycket gladare när jag insåg hur bra de kommer få det! :love: 

Iallafall, för att prata om något annat så ska vi eventuellt åka till Classic Car Week i Rättvik över dagen och checka läget, vi får se :)

Bjuder på en sjukt het bild iallafall. 


KOMMENTARER
katarina westblom

vilken snygging:thumbup:

2012-08-01 13:30:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback