Church Street

Igår så åkte jag, mamma och Elvin in till Gävle för att äta på Church Street Saloon, ni som bor här omkring vet alldeles säkert vad det är, men ni andra - det är en helt underbar restaurang som är jättepoppis här, alltid smockat med folk, de har underbar amerikansk "cowboy mat", tyvärr till ganska högra priser så det är inget ställe man äter på varje vecka precis, men nu fick jag bli lite bortskämd av mamma eftersom jag fyller år om några dagar!

Iallafall, har ni vägarna förbi Gävle så MÅSTE ni prova denna restaurang!


KOMMENTARER
Josefin

Ojoj.. Ännu ett ställe som t.o.m jag känner till trots att jag bor i Lappland:)

2012-08-03 13:23:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback