Årets snyggaste solglasögon typ?

Känner inte för att sminka mig idag.... Vilken tur då att jag har ett par solglasögon att gömma mitt fejs bakom :)
Dessa kommer från underbara Mer Attityd. De har sjukt många solglasögon till superpriser, underbart! 
Visst sommaren är snart slut men jag brukar använda solglasögon på vintern också. Det är minst lika ljust då med den vita snön som reflekterar ljuset! 
Vinterns hetaste tips alltså!
 
Jag är iallafall mycket nöjd med mina solglasögon :)
Mer attityd har underbar service och ett härligt utbudav allt ifrån somglasögon till väskor!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback