3 månadersspruta

Idag så har jag och Elvin varit till skolan, pratat lite med min mentor osv. Sedan så blev det iväg till BVC för den hemska 3 månaderssprutan. Eftersom Daniel var i skolan och jag själv är grymt rädd för nålar så fick min mamma,  Elvins mormor följa med och hålla i Elvin när han fick sprutorna. Jag var verkligen skitnervös innan, kändes som att det var jag själv som skulle få spruta. Iallafall, det gick förvånansvärt bra, han skrek till lite sen blev det bra. Dock så verkar han vara hängig nu så han fick en alvedon. Plutten <3
Efter BVC så åkte vi och handlade lit enödväntiga saker till dopet som servetter, saker till tårtorna, dricka, godis till barnen och annat smått och gott.
Och för att jag är stressad och inte har så mycket annat att bjuda på så bjuder på på en bild från arkivet: En gravid Agnes!

 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback