Visste ni att....

...jag HATAR att prata i telefon? Jag vet inte varför men jag verkligen ogillar det. Smsar 100 gånger hellre. Med dom närmaste är det ingen big deal att prata i telefonen. Mamma, pappa, Daniel, Helena och Nattis är dom enda jag kan prata i telefonen utan att ogilla det.
Jag äger dock ett skype konto men nekar alla som vill adda mig där. Dom enda jag pratar med på skype är mina småkusiner, INGEN annan, just för att det är ungefär samma sak som att prata i telefon.
Det är väl någon bokstavsdiagnos jag har... Haha... Jag har ju tydligen hela alfabetet utom I och Q...
Jaja om ni märker någon gång att jag gärna inte snackar i telefonen med er så ta det inte personligt.


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

precis så är jag också. hatar verkligen att prata i telefonen, haha ^^

2012-04-21 10:24:09
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback