Uppdate

Förlåt för dagens uppdatering, har inte haft mycket tillgång till dator och kamera idag, imorgon däremot har jag både dator och kamera! :) Dessutom är det Valborg då, trevligt. För mig blir det självklart ett nyktert och mycket lugnt valborg, fysjutton vad skönt helt ärligt!
Förresten är 1:a maj en röd dag för att man ska kunna vara bakis?
Jaja, idag var jag med pappa till motorklubbens bana och fixade lite inför nästa folkracetävling. Jag, pappa och en till skruvade och bökade bort ett helt räcke. Jag orkade skruva iallafall, när det gällde lyfta, dra och traktor var jag bara publik :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback