Tomma hörnet

Guuu så tomt det blev! Och tyst :( Nu ska jag alltså sitta här utan mina smågrisar! Buhu. Det är ju förjäkla mysigt när man sitter här å pillar på datorn och lyssnar på när dom tuggar hö och småpratar med varandra... Menmen, får börja sitta nere istället! :)
Men nu till det tomma hörnet! Ställde dit skötbordet enbart för att det skulle se mindre tomt ut, men det gjorde ingen större skillnad.....  Jaja, det blir att leta på en byrå som jag kan ha babykläder i och sätta opp skrytarhyllan.

Snacka om i-landssöndagsproblem! Nytt ord fick jag minsann till där å....


KOMMENTARER
Anonym

Haha smågrisar? ;)

2012-04-15 17:59:24
Anonym

Riktiga grisar :O

2012-04-15 17:59:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback