Städar burar för fullt.

Ni som läst min blogg länge är säkert medvetna om att jag älskar djur? Jag har själv en hamster som börjar bli riktigt gammal :( och tre stycken marsvin.
Dagen ägnar jag iallafall åt att städa massa burar, klippa klor och bada marsvin.
Dom ska få flytta till mitt gamla rum på nedervåningen eftersom jag känner att det är lite dumt att ha dom i samma rum som en nyfödd liten bebis både för deras egna skull och Ärtans skull. Man vet ju aldrig om han är allergisk. Peppar peppar.
Nä nu ska jag se vilket marsvin som är först ut att få klorna klippta och pälsen tvättad.
Min lilla hamster Alvin!


KOMMENTARER
katarina westblom

du har fullt upp du=) vad bra att du flyttar burarna tror inte att det är så bra överhuvudtaget att ha dom i samma rum som man sover i,då kan de bli för mycket liksom,jag måste flytta ner marsvinen jag också detta pga av att Per är ständigt täppt i näsan,nyser då och då,och har lite eksem på händer,så vi ska prova med de får se om det blir bättre,annars får dom bo i garaget,,söt hamster du har=)

2012-04-15 13:11:42
katarina westblom

hej igen=)hur gammal är Alvin?

2012-04-15 13:18:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback