SAKER jag vill ha till mig själv...

Just nu har jag en fet önskelista, det är ganska typiskt att det är ett bra tag tills jag fyller och det är jul.....
Men iallafall...
  1. En PLATT tv (har en tjockis tv nu och den gör förjäkla ont att få i huvudet, men den historian tar jag i ett inlägg imorgon...
  2. En ny bärbar dator (sitter vid skoldatorn)
  3. En ny telefon då min börjar ge opp
  4. Nya skor
  5. Ammningströjor
  6. En annan soffa
  7. En fet fotpall
Ja, det är massvis med mer, men detta är det jag behöver kan man säga, men det är ju såå tråkigt att betala saker åt en själv när man väntar barn. Känns som jag inte får köpa saker till mig själv. Sen är jag ju inte förmögen och kan köpa allt det där samtidigt heller....


KOMMENTARER
Josefin

Ett tips. Tröjor som sitter löst är perfekt när man ammar. Jag köpte några vanliga oversize tröjor när jag var gravid ( hade en gigantisk mage) som jag sen använde istället för ammningströjor som kostar skjortan. Så köp hellre sköna ammnings bhar som sitter bra.

2012-04-03 15:57:02
URL: http://platslagaregatan.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback