Pappas traktor

Begav mig hem till pappa. (Jag bor ju annars 99% hemma hos min mamma)
Han har skaffat sig en traktor så var förstås tvungen att åka och titta på den! Finfin! Sen har jag spolat av massa bilar som var otroligt skitiga. Daniel och hans lillebror kom även hit en stund på gofika, men de kunde inte stanna länge, dom har fullt opp med att bygga en ny folkracebil hemma :)

Har mailat HappyEco nu förresten angående deras hemsida och får se om jag får något svar. Det är ju långhelg nu men kan hoppas på det bästa! Ni får ha tålamod :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback