Ny kategori

Nu finns det en ny kategori här i bloggen som heter "Naglar"
Kommer nu under en tid att dela med mig av lite nageltips och nagelfakta som kan vara kul för alla tjejer att läsa.

Kände att jag ville ha lite mer aktivitet när jag "30 dagar" och "Bucket list" är avslutat, och på senaste månaderna har jag börjat intresserat mig mycket för naglar och lärt mig en hel del faktiskt!

Det ni kommer att få läsa om är "Veckans nageltips" på måndagar. Har ni egna tips så dela gärna med er, självklart blir ni länkade.
På onsdagar får ni läsa "Veckans nagelmyt"
På söndagar "Veckans Nageldesign" Detta kan vara min egen eller någon annans nageldesign jag visar. Ni får gärna komma med tips, tipsaren blir länkad även den som gjort naglarna.


Imorgon drar jag igång med veckans nagelmyt... Ni ska bara veta vad myter det finns :)

Lite kul med något extra ibland på bloggen eller hur? Och om ni inte är ett dugg intresserad utav naglar så äre det bara att bläddra förbi! :) Det blir inte långvarigt.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback