Min dag.

Blev lite dålig uppdatering idag också men inget vi ska prata om... Vi låtsas som att allt e som vanligt ok? :)

Min dag har varit helt ok. Varit till pappa en sväng och kollat hur det går för han och Daniel med garagebygget, dom tog även opp pumpen, det var en aning spännande!
Årets första grillning fick jag vara med om också. Sedan tog vi en sväng ut i bilen och bara åkte runt (det är verkligen något jag ÄLSKAR! Bara åka runt....)
Jag har idag även lekt lite fotograf, här kommer en bild jag tog mitt ute i skogen på djurkyrkogården.....
Lite creepy....


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

nejmen lägg av :o djurkyrkogård? vart sjutton då nånstans? :o :o

2012-04-10 00:11:14
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback