För framtiden. VEM ÄR DU?

Ni läsare vet mycket om mig, men nu skulle jag vilja veta mer om ER för att kunna anpassa bloggen och bloggtävlingar mer så det blir mer intressant.
Sen är det verkligen kul att veta.
Ta er tid att svara på detta är ni supergoa! Det gör inget om ni är anonyma heller.
Känner vi varandra?
Har du blogg? Om ja, vad heter den och beskriv den lite kort.
Hur hittade du hit?
Kille/Tjej?
Vart bor du?
Hur gammal är du?
Varför läser du min blogg?
Vad saknar du i min blogg/vad ska jag skriva mer om?
Övrigt?

Ni behöver inte svara på alla frågor, men är väldigt glad om ni gör det! Tänk på att det är för ERAN skull :)



KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

Känner vi varandra? Vet vilka vi är iallafall =)

Har du blogg? Om ja, vad heter den och beskriv den lite kort. Du vet redan min blogg och att den handlar om min vardag som mamma till Tuvalie :)

Hur hittade du hit? Tror det var för att du kommenterade min blogg, i början av föräldrakursen..

*Kille/Tjej?* Tjej

Vart bor du? Sandviken

Hur gammal är du? 24

Varför läser du min blogg? Det är intressant att följa din väg till att bli mamma! :)

*Vad saknar du i min blogg/vad ska jag skriva mer om?* Mer magbilder, hihi. Så tycker jag det är tråkigt att du inte ska visa ärtan på bild sen, men jag förstår hur du tänker också! jag får väl se honom IRL på föräldragruppen någon gång ;)

Övrigt? Du borde delta i min tävling som kommer upp snart, eftersom du behövde batteri till din kamera ;) i samarbete med batteriexperten :)

2012-04-26 17:22:30
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

meh, skumt att inte allt jag hade satt inom * blev fetstilt? :s

2012-04-26 18:53:57
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
therese

Känner vi varandra? - Ja, vi känner varann ganska bra faktiskt, vi var med varann ofta förut, vart har det tagit vägen :/?



Har du blogg? Om ja, vad heter den och beskriv den lite kort. - Ja, jag har en blogg thsaa.blogg.se du kanske har läst den då och då? ;) Den handlar om min vardag, man kan kolla på massa bilder, skriver om spel och film. Min blogg är om allt möjligt faktiskt !



Hur hittade du hit? - Har alltid följt din blogg sen början!



Kille/Tjej? - jag är tjej! :o



Vart bor du? - sandviken / hammarby



Hur gammal är du? - 16, 17 om 15 dagar!



Varför läser du min blogg? - intressant och veta hur du har det, aldrig tänkt tanken på att just du skulle bli mamma! och du kommer bli en jätte bra mamma!



Vad saknar du i min blogg/vad ska jag skriva mer om?- Du har faktiskt allt spännande man vill ha på en blogg ;)

2012-04-26 20:15:18
URL: http://thsaa.blogg.se/
isabel

Jag heter Isabel och jag känner väl inte dig, känner igen dig snarare! Medlemmar i samma klubb. Kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg.



Jag bloggar också på http://livetmedmig.wordpress.com där skriver jag mest om vardagstjafs.



Hoppas att allt kommer gå bra för er framöver :)

Kramar

2012-04-26 21:18:18
URL: http://livetmedmig.wordpress.com
Mirah - mamma till Elmina

Känner vi varandra? Nepp

Har du blogg? Om ja, vad heter den och beskriv den lite kort. www.mochu.blogg.se - bloggar mest om dottern Elmina, född 110711

Hur hittade du hit? Via en annan blogg

Kille/Tjej? Tjej

Vart bor du? Norrtälje

Hur gammal är du? 20

Varför läser du min blogg? Ny här, men tycker den verkar mysig. Alltid spännande också i slutskedet av graviditeten.

Vad saknar du i min blogg/vad ska jag skriva mer om? Ingen jag tänkt på än. :)

2012-04-27 00:08:59
URL: http://mochu.blogg.se/
Elin

Svarar på alla frågor i ordning och i punktform.



1. Nej



2. Ja, jag bloggar på http://papperochpenna.blogg.se. Från början var tanken att jag skulle publicera berättelser och sånt där, därav namnet men nu är det en helt vanlig blogg där jag bloggar om olika saker.



3. Jag tror jag hittade hit när jag såg att du hade kommenterat en annan blogg.



4.Tjej



5. Lite utanför Karlstad.



6. 16



7. Jag läser din blogg för att den är så bra!:) Jag läser visserligen många bloggar, men din är en av de 2 favoriterna jag har.



8. Du bloggar bra som du gör nu. Har nog inget bra förslag på vad du kan blogga mer om, för jag saknar ingenting. Fortsätt som du bloggar nu, är mitt tips.



2012-04-27 07:49:44
URL: http://papperochpenna.blogg.se/
Enander

Känner vi varandra? - Nej !

Har du blogg? Om ja, vad heter den och beskriv den lite kort - Ja den kallar jag Enander-En blogg om folkrace, bilar och annan bröte :) och det beskrev den rätt bra :)

Hur hittade du hit? Tror jag sökte på nåt med folkrace och hamna just här av en slump..

Kille/Tjej? - Tjej

Vart bor du? - Borås

Hur gammal är du? - Snart 22

Varför läser du min blogg? - Folkracen såklart

Vad saknar du i min blogg/vad ska jag skriva mer om? - Jadu, folkrace är ju det jag tycker är roligt, men förstår att det inte blir så mkt av det nu, men bäbisinlägg är ganska kul det oxå :)

Övrigt?

2012-04-28 02:46:50
URL: http://enander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback