En liten detalj kan förändra ditt liv

Sitter här och har kommit på hur en sån liten detalj som att det regnade en dag kan ändra så mycket i hela ditt liv..... Jag vet en pytte detalj som ändrat resten utav mitt liv. Och det var att det regnade en viss dag. Nej, det var inte dagen Ärtan blev till, haha... Det var före....
Jag skulle vilja berätta ber detaljerat men nja det funkar inte riktigt så. Men det var en dag iallafall och om det inte hade regnat då, så hade inte allt varit som det är idag.
Det finns säker miljoner sånna minimala detaljer som påverkar resten utav våra liv utan att vi ens tänker på det.Ganska otroligt endå.
Åååh så typiskt mig att bli superdjup i mina tankar rätt som det är... Ni ska vara glada att jag inte delar med mig utav allt.....


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback