♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥Dag 15, ska berätta om mina drömmar, menar dom drömmar, vad jag vill göra eller drömamr som man drömmer på natten? Tar drömmar om saker jag vill göra♥

Jag har många drömmar om hur saker och ting ska bli, och när jag fick reda att jag var med barn så fick jag prioritera om dom lite och fick nya drömmar, men faktiskt så var det ingen av drömmarna som skulle bli omöjliga att uppfylla.


*En sak jag drömmer om just nu är att få ett 100% friskt barn som jag får följa resten av livet, det är nog min högsta dröm.

*Sen har jag som alla andra ett drömhus.
Och mitt drömhus ska ligga i Sverige vid havet (förvånad?), lite avsides men endå nära allt. Det ska vara öppen planlösning och stora fönster med en stor altan som ska vara inglasad, men det ska gå att dra undan glaset. Ett stort garage också med billyft.

*Jag drömmer även om att få börja köra rally eller vara co-driver åt någon riktigt grym förare i minst en SM tävling, helst en WRC tävling

*Jag vill bli rik, vem vill inte det?

* Sedan har jag alltid drömt om att få åka till USA, mest för att jag vill se om det evrkligen är som i filmerna.


KOMMENTARER
Niikki

Jo jag förstod det :) Hehe ja det var en bra graviditet men som sagt fick oxå en helvetes graviditet efteråt ingenting var bra där. Helt otroligt vad det kan skilja sig!

2012-04-04 21:30:55
URL: http://mammaniikki.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback