Hej hopp gummisnopp!

Vad är en gummisnopp?

Trött på bloggpaus nu, trött på allt faktiskt... Haha nä, men nu är jag back on track typ nästan iallafall. Ni ger mig ork att blogga, helt underbart att statistiken håller sig på samma nivå trots bloggtorkan jag haft. Men nu ska det bli inlägg igen.


Gör väl som alla andra tuffa bloggare och skriver om min dag trots att den inte varit ett dugg intressant;

Klev opp tiiiiiiiiiiiidigt imorse, började klockan 7 (har praktik nu 5 veckor framöver på ett åkeri får åka med i lastbilar osv.) Sen har jag ba åkt lastbil hela jäkla dagen typ. Det va brist på jobb oxå så fick sluta tidigare, haha första dagen blev vi dränka av jobb så fick sluta senare. Aja skitsamma rätt trevlans endå.

Sen blir det nog Valbo med en väääääääääääldigt proffsig kille :)  
 

Tack för maten den var toppen Daniel brände sig på snoppen.

Shit vilket snoppigt inlägg...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback