Visste ni att....

...jag har tävlat i truppgymnastik? Alltså jag har varit en licensierad tävlingsgymnast.. Dock var det ett bra tag sen. Jag var inte så jätte duktig och kunde inte bli så mycket duktigare på grund av mina ledproblem så efter ett par envisa år var jag tyvärr tvungen att lägga gymnastiken bakom mig.. Kan säga att det sved för det är en av roligaste sakerna jag hållt på med. Tror jag la av runt 2007-2008
Om jag fick välja själv hade jag hållt på än idag. Men man kan inte få allt man vill.. Tyvärr!


Min tävlingsdräkt....


KOMMENTARER
Enander - Med Kärlek till Folkrace

Hehe det har faktiskt jag med gjort :P Fast sluta när jag va typ 12 och va rätt så värdelös xD

2011-05-16 10:50:04
URL: http://enaander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback