JA så va det ju det här med mode..

Jag har aldrig varit någon som riktigt följt modet, jag köper det jag tycker är snyggt.. Och om jag ska vara ärlig så är aldrig det här modet särsklit snyggt, liksom se alla modebloggar? För det första, varför ser dom så drogad ut?

Sen varför bär man mode? inte för att imponera på killar iallafall.. Dom bryr sig inte ett skit.. Nästan. Jag går i en klass med enbart killar, jag får höra mycket om hur dom tycker och tänker om tjejer och när det kommer en tjej med värsta modekläderna ser kommentarerna oftast ut så här:


Killar upskattar mer enkel klädsel som helt framhäver kroppen på ett fint sätt. Och nej dom skiter faktiskt i hur stora brösten och rumpan är, en vanlig kommenter är faktiskt "tuttar som tuttar" så tänk inte så mycket på det brudar.

OCh sure, gillar ni mode fortsätt med det men bara så ni vet så uppskattas det inte av boys, modet är oftast lite extremt och konstigt tycker jag. Killarna är mer än nöjd med ett vanligt "gina tricot linne" och ett par snygga jeans shorts. Till och med ett par pösiga TEAM SPORTIA mjukisar tycker dom är sexigt.


Mitt tips är alltså: Klä er så ni framhäver kroppen på rätt sätt och följ inte det här knasiga modet med fula blommor och hösäck byxor och byxdressar och massa annat tok, de enda ni imponerar på är ju andra mode tjejer, kilalrna bara skrattar.


KOMMENTARER
kille

"Det som gäller är att framhäva kroppens former på ett fint sätt"..ja! bäst är alltid helt utan kläder så försök att sträva se så naken ut som möjligt...

2011-05-03 20:32:35
kille

"Det gäller att visa kroppens former på ett fint sätt"...ja! Naket är alltid bäst, så sträva efter att se så naken ut som möjligt..

2011-05-03 20:34:57
Aggehh

Haha jo det förstår jag oxå att ni tycker men de tycker ju vi tjejer om er oxå, men nu e de ju så att man typ måste ha kläder på sig så då e de klart man ska välja kläder som sitter fint?



Och jag antar att det var Svensson som skrev det där :)

2011-05-04 15:52:32
Enander - Med Kärlek till Folkrace

Du har så rätt, har aldrig heller riktigt förstått mej på det där med mode :P Tar på mej det som JAG tycker är snyggt, inte det som ANDRA tycker är snyggt :P

2011-05-04 20:00:01
URL: http://enaander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback