Ja älskar pojkar i arbetsbyxor

Jag satt och tänkte på jag jag gillar för sorts killar

Detta kom jag fram till:
*Dom ska gilla att arbeta

*Killar i arbetskläder e riktiga pojkar de

*Kan dom inte meka eller fixa grjer kan dom dra

*Dom ska ha armmuskler

*Dom ska älska att kramas

*Dom ska kunna ha ha tjej kompisar utan att oroa sig att jag ska va avundsjuk 

*Dom ska låta mig vara med mina killkompisar utan att bli avis

*Med andra ord dom får inte vara avundsjuka

*Dom ska tycka om motorsport

*Ingen jävla slickbög

*Dom ska ha keps

*Snygga kläder är inte helt fel



Alltså skulle kunna ta upp mer punkter men orkar fan inte....


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback