Rosa arbetsbyxor, pricken över i:et?

Ni vet att jag älskar rosa på något sätt va?
Rosa folkracebil och så :)
Jag skulle bara behöva rosa arbetskläder nu då :)

Jag har länge länge velat ha dessa arbets byxor från Fristads att ha i garaget, på jobbet och på folkrace/rally, men jag är ju fattig som dom flesta 17 åringar!
(klicka på bilden för att komma direkt till byxorna)

Rosa arbetsbyxa Pink Lady

Jag vill på samma gång som jag skriver detta inlägg, tipsa er om att just nu har dom en bloggkampanj, alltså om man bloggar om dem kan man få rabatt och grejer, hur härligt som helst? :) Värt att kika in iallafall! Arbetskläder behöver alla någon gång :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback