Donkenraggarna hatar mig :)

Jag vågar iallafall säga vad jag tycker :) Synd att epa/a-traktor förknippas med bönder, idioter och rattfyllerister tack vare några vissa personer (inte bara i sandviken utan i hela sverige missbrukas trallorna)

Nej men allvarligt, jag avskyr dom inte, skittrevliga personer, synd bara att dom gör sig själva hatade.
Fast det gör väl jag med haha.



Jag älskar att jävlas och få folk lägga tid på att kaxa mot mig, det är underbart att skapa diskussioner, det har jag gillat sedan jag var liten. Dock får det inte gå för långt. Och man får inte vara taskig såklart. Haha.
Puss på er donkenraggare, ni kommer nog mogna till ni oxå ska ni se :)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback