Du gjorde illa mig

Bilderna återvänder i mitt huvud hela tiden.
Jag kan inte fatta att jag lät dig göra illa mig. Kan inte fatta att jag tänkte "jag är väl inte värd mer" jag kan verkligen inte förstå.
 Hur kunde jag bli så blind?
 Falla för dej bara så där?
Idiot ju.
Du gjorde illa mig svårt både psykiskt och fysiskt.
Nästan så att jag var mer idiot som accepterade det än du som gjorde det. Ingen respekt för mig själv alls.
Men nu är jag inte rädd för dig mer. Nu vet jag att jag är fan värd bättre. Men fortfarande. 6 månader bortkastat. Svider så in i helvete.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback