Bara en dag kvar.

Idag gick jag till jobbet trots att jag inte mår så bra, det är värt det. Det funkade men det snurrade en del i mitt huvud, men här e jag! :) Imorgon är set sista dagen, det är både bra och dåligt, jag hade inte haft något emot att tjäna mer pengar och jag gillar att jobba. Men nu kan jag få sova lite till plus att jag slipper den där personen som gjort att jag mer eller mindre fått jobba för två personer. Men sånt får man räkna med i arbetslivet antar jag :)


Idag har jag iallafall bara jobbat som sagt, sen tog jag bussfan hem, åkte en sväng med Brodin i hans tralla, hem igen, nu ska jag antingen träffa Nattis eller Andreas eller vadfan ska jag göra?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback