♥ Dag 5 – Vad är kärlek.


Femte punkten, "Vad är kärlek?" kan bli kul och se hur detta går....♥

Det här tycker jag är väldigt svårt eftersom det finns många olika slags kärlek för mig..
När jag tänker på kärlek så kommer detta upp i mitt huvud (Utan rangordning) :
* Daniel, min pojkvän så klart.
* Familjen
* Släkten
* Mina djur
* Mina kompisar
* Mina intressen
 

Förmodligen har jag glömt något men allt det där är kärlek för mig på något sätt, fast på olika sätt.
Jag vill liksom inte hångla med mina marsvin men det vill jag med min pojkvän och jag vill inte mata och klappa min mamma som jag vill med mina marsvin, förstår ni?

Men jag tror denna rubrik faktiskt syftar på "pojkväns kärlek" eller vad man ska säga så är detta kärlek:
* När han ligger och pillar på mig tillexempel på armen utan att han själv tänker på det
* När han ringer bara för att säga att han älskar mig
* När han skriver på facebook hur mycket han älskar mig bara för att han vill att alla ska veta det
* När han håller om mig och pysslar om mig och ser till att jag somnar inna n han gör det
* När han kramar och pussar och berättar att han alskar mig inför ALLA hans kompisar
Alltså jag orkar inte skriva mer listan kan göras lång men jag har annat för mig nu puss :)





KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback