♥ Dag 2 – Min första kärlek.


♥ Andra punkten, ska berätta om min första kärlek ♥

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det här.. Men alla var ju kär på dagis, även jag i en som heter Rasmus, jag ville gifta mig med honom! Så här har jag tydligen (enligt min dagispärm) sagt till honom "Rasmus, när jag blir stor ska jag gifta mig med dig" han svarade "Jag vet inte om jag törs" då var jag snabb och sa med mjuk röst "Jodå jag ska följa med dig". Kärlek de. Pussade honom en gång också oj vad busig jag kände mig, men jag vet inte vad han tyckte om det. Men nog med det det kanske inte ens räknas?

Om inte dagiskärleken räknas så måste jag nog säga att Daniel var min första kärlek... Visst jag har varit ihop med några andra pojkar, även varit förtjust, kanske kär men det har aldrig blivit riktig kärlek faktiskt förren nu så jag säger så, Daniel är min första kärlek..
Min pojkvän:)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback