♥ Dag 1 – Presentera mig själv.


♥Första punkten då.. Ska alltså presentera mig.♥

Det här kändes väldigt svårt. Jag är iallafall en väldigt kort liten tjej som föddes år 1994 i augusti, så för er som tycker det är jobbigt att räkna så är jag 16 år.
Mitt största intresse är motorsport, mest rally och folkrace.
Jag kör själv folkrace och det blir min tredje folkrace sommar i sommar :D Så småningom hade jag även tänk att köra rally men tills dess är jag kartläsare åt min pappa..
Jag klar för start. i folkräääcern..

Annars är jag väldigt tjejjig av mig, jag älskar tillexempel att fixa naglarna och smink. Kläder är även ett stort intresse när jag orkar.

Ja, och så var det ju skolan. Jag går på fordon på Bessemergymnasiet i Sandviken med inrikting personbilsteknik och trivs väldigt bra med det.

Sen måste jag ju berätta om min A-traktor som jag älskar. Det är en 242a, kapad, den bara går och går! Startar ALLTID! JAg älskar att puttra omkring i den.

Sen hur är jag som person? Jag tycker själv att jag är glad utåt, kan vara blyg och osäker i början men det brukar släppa rätt snabbt och då kan jag bli dryg istället... i värsta fall då. Jag har fått höra att jag är kaxig men det är omedvetet och inget jag vill vara men men. Det är ju svårt att säga hur man är själv eftersom folk kan uppfatta en olika så jag tycker ni får göra eran egen bedömmning.

Jag kommer inte på något mer för tillfället och jag tror inte ni orkar läsa mer så vi säger väl så här då... KRAM!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback