Sista dagen på sommarlovet

Åh gud så jobbigt! Speciellt att jag sov som skit inatt... BLÄ! Menmen... Tror jag bara ska ta det lugnt idag, men har redan hunnit med en hel del endå..
Bland annat, haft besök av en kompis, sen tjocka vi Donken (det får man sista dagen på lovet), vi va även in på Dollar och Rusta, va hem till kompisen och kolla på en grej som jag behöver, den ska jag hämta sen.

Men iallafall sådär sista dagen då tycker jag man bara ska ta det feeeeeeeetlugnt....

Aja, tagga inför år 2 på gymnasiet nu då. Kul? Vet inte... Extremt skoltrött...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback