Igår...

Gjorde jag mycket...

Jag soladade solarium, tyckte ja va på väg att bli blek... Jag har aldrig bränt mig i solarium, men igår gjorde ja de... Gissa vart?  PÅ RUMPAN! Lyckat. Kanske för att jag solat ute med badtrosor hela sommarn och nu i solariumet hade jag string och så solade jag rätt länge... 

Inte nog med det stack till Nena sen och hennes hund va gaaaalen och bet mig... Gissa vart? PÅ RUMPAN!

Senare på kvällen så satt vi på en bänk som va blöt och kall så jag blev blöt och kall på RUMPAN!

Aja skit i min rumpa nu.. Vi satt även på En brygga och jag hade ena handen i vattnet (det va dövarmt) så plaska en fisk bara ngn decimeter från min hand! TROR NI JAG BLEV NÅ JÄVLA RÄDD ELLER? Jag skrek och Nena skrek och båda va nära att ramla i....


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback