Vill ha tatuering...

Jag vill jättegärna ha en tatuering.. Ett citat... "It ain't about how hard you hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward"
Jag vet att det kommer från ngn Rocky film, jag har inte sett den men skulle vilja ha citatet på svenska på insidan handleden eller något i den stilen, det är ord som skulle bettyde mycket för mig :)
Jag skulle oxå kunna tänka mig ngt litet som på bilden.... Äh jag vet inte..... Bild lånad från : http://www.gaddning.se/



Och när vi endå håller på, visste ni att det fanns UV tatueringar? Som endast syns i UV light/Blacklight? Sånna lampor som gör att allt vitt lyser vet ni?
HAde jag inte en aning om, men häftigt, men inte så nödvändigt...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback