Min dag

JAg tänkte just på att jag sällan skriver vad jag gjort en dag så nu ska jag skriva  de :) haha

Idag så vaknade jag typ kl 1 och fick halv panik för jag skulle ta halv 3 bussen till Gävle och innan det skulel jag hinna laga mat, duscha, fixa hår, smink osv men tog halv 4 bussen ist, gick på stan med Nattis och Dennis, sen gick vi på bion, som jag berättar mer om sen.

Efetr det gick vi runt lite i Gävle och tog sedan en buss hem, stack ner till DONKEN i Sandviken, ASFRÄNT.
Dennis och NAttis dissade, jag åkte lite bil med John, Sen mobbade jag Christoffer nsom fick punka med Jimmys epa... PRoffsigt, sen skjutsade snälla John hem mej...


HAHA jag antar att detta läste inte en människa, men jag kanske vill läsa om något år... Fast ne... JAg är trött...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback