En nackdel

Jag är ju faktiskt en ganska tjejig tjej egentligen.. Även fast jag har intressen som är mest populära för killar. Men man kan vara tjejig och gilla motorsport, bilar, och sånt..

Men en nackdel jag kom att tänka på nu... Det va fina naglar.. Det går bara inte att ha, alla slags manikyrer, gele och akryl naglar är bara att glömma, målar man naglarna håller det max en dag liksom... Det är så typiskt för jag gillar ju att pilla med naglar och göras mifg fin..

Men självklart går bilarna före mina naglar <3



KOMMENTARER
Enander - Med Kärlek till Folkrace

Känner igen det där, har gett upp kampen om att ha fina naglar för länge sen :P Klipper dom korta bara för annars går dom bara av när man grejar ;)

2011-04-04 17:11:00
URL: http://enaander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback