Om jag vann 10 miljoner?

????????
Ja, vad skulle just jag göra då? Om jag vann dom i dagsläget skulle jag nog bara ta ut ca 5000 sen skulle jag be mamma att sätta in resten på ett konto jag inte kommer åt förren jag är 18 år!
För vad ska jag med så mycket pengar till nu?
Men för dom 5000 kronorna skulle jag nog iallafall köpa lite kläder kanske, eller något till min Marsvin, kanske en gullig present till min pojkvän! Jag vet inte riktigt faktiskt.

Men sen då när jag blir 18? Dom flesta skulle nog göra av med pengarna direkt, åka jorden runt, shoppa loss och så. Men jag vet inte om jag vill det, skulle nog bete mig som om jag levde på en vanlig månadslön endå, köpa billigaste korven, bo i en liten gullig etta, handla på IKEA och sånt, för jag tror dom där pengarna kan vara bra att ha i beredskap.
Bara att flytta hemifrån är sjukt dyrt, tänk liksom tillexempel allt man ska ha i köket typ stekspade, kastrull, diskborste, ja sånt man inte tänker på allmänt, då kan dom pengarna vara bra att ha.

Sen skulle det ju vara skönt att få köpa typ en tv och slippa avbetalning... OCh annat sånt som man måste ta lån och avbetala för i vanliga fall.

Jag tror nog pengarna tar slut fort, men det har ju verkligen gett en hjälp på traven i vuxenlivet, det märker man sen :)

Får väl gå och köpa en trisslott och hoppas på det bästa nu då :)
Nej jusste det är ju numera 18årsgräns!! Men det är nog bra...




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback