Min dröm inatt..

Måste bara berätta om min obehagliga dröm.......

Jag drömde att jag vaknade och det var mörkt i rummet, men sen insåg jag att någon hade flyttat sängen medans jag sov! jag fick panik, så kollade jag ut igenom mörkret mot dörren, precis brevid såg jag en liten gestalt, jag fick återigen panik, sträckte mig mot lampan och gestalten puttade upp dörren och smet ut, då såg jag att det var en liten flicka, i typ 8-10 års åldern.
Jag var vid det tillfället helt panikslagen, sprang ut ur rummet och började skrika på maqmma, det gick inte, det var som någon höll för min mun, skrek endå fast jag inte hörde mig själv skrika.
Tillslut kom mamma ner, jag såg flickan igen, hon tittade på mig, men mamma kunde inte se henne, jag spårade ur totalt, efter en massa panikgrejer gick jag ut och då kom flickan fran till mig och sa
"Du kommer att dö"
Då typ fick jag in i mitt huvud att det var därför jag såg henne, jag stog på kanten mellan två världar, hon levde inte alltså, men hursom hon sa att jag skulle dö, sen nämnde hon talet 30 och sa något om september...
Panik fick jag igen, hon försvann sakta iallfall, jag gick in, såg att Daniels skor (? :'( !! )  stog i hallen, sen vaknade jag...

Vad kan detta betyda?
Allt var så otroligt verkligt i drömmen, annars brukar alltid något skilja sig från verkligheten, men alla grejer och sånt stog där de brukade och allt såg ut som på riktigt. Jag vågade inte somna om sen :S FYFAN!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback