Jag eaa fett snyggghhh

Cha Cha bloggen <3<3<3<3<<3
Idag öhm har jahh tiiiep klivit upp aah så bahh fick jahh feta paniken när jahh inte hade nån mascara, lixx åååh!
Ah men då bah stanna jah hemma från skolan, ahmen lixx man kan jjuhh inte gåh dit ddåh! Shiiet sen ba kollade jag mig i spegeln, ah gissa, JAG HAR EN FUKKING FINNE IN THE MIDDLE OF MY FEJS! AMAGAAD!
Ah så jjahh blir nog hemmah resten av veckan, asso typiiiiist!

Ah jusste ni skulla ha sett mihh i lödas ja bahh va såå full! Jag drack feiin 3 cider, shiiet sen visste jahh bahh inte vahh jahh gjodehhh. Så jevla kueel!


Nu ska jahh be mammah köpa idimomin  till mighh PUZZ HEJJSS bloggen :*



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback