Det där med kategorin "Låttexter"

Jag och låttexter, ja jag lyssnar på en låt och jag lyssnar mer på texten än musiken, dom låtar jag oftast faller för är sånna låtar som stämmer in på mig, mitt liv och min tillvaro.

Så dom texter jag lägger ut i den här kategorin är oftast sånna jag känner igen mig i!
Jag har aldrig varit personen som pratar av sig sina problem så antar att detta är ett sätt att få mig själv må bättre.

Men kan bara vara en kul sak att veta liksom.

Men observera att alla låttexter jag lägger upp och beundrar är inte sånna som stämmer in utan lägger även upp sånna jag tycker är fina och har ett bra budskap och så även fast dom inte passar in på mig!

Okej, rörigt inlägg men fattar ni?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback