Nya idéer

Jag kommer med nya ideér till bloggen hela tiden, men jag använder inte ens hälften av dom! Jag vet inte riktigt själv varför men så är det.

Jag funderar tillexempel på:

* Ny kategori "Vem är Agnes?" Där jag bara skriver saker om mig själv, berättar om bara mig.

* Ny kategori "Recensioner" Jag ser ju mycker filmer, och tycker om prylar och grejer så där kan jag berätta vad jag tycker om något, tillexempel en film eller en mobil.

* Ny design, men jag behöver hjälp, orkar bara inte fråga om hjälp haha.

* Mer bilder! Och typ kollage och grejer.

* Typ  Bloggtips, inlägg där jag tipsar om andra bloggar jag gillar, men även skriver EXAKT vad jag tycker om dom.

* Bloggdiss, där jag dissar bloggar jag inte gillar.

*Veckans gästblogg.

* En kategori med videos, ska nog göra en nu fast har ju än så länge endast en egen video....



JAG HAR MASSOR MED IDEÉR! Men tyvärr räcker inte tiden alltid till och jag vill inte att bloggen ska bli för mycket eller för rörig, vad tycker ni? har ni några tips?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback