Fullt opp hela tiden

Jag tänker inte ägna detta inlägg till att ursäkta min dåliga uppdatering, sånna inlägg har ni redan så rullar på direkt.

Jag har haft en bra helg, i lördags tillexempel överraskade älskling mig med att bjuda mig på BIO! Det blev Saw 3D för han visste att jag ville se den! Den var väl helt okej men kunde lika gärna varit utan 3D:n ni som sett den fattar varför...


Söndagen tillbringade jag hos min pojkväns mamma ute på landet i Kungsberg, hon bor där, sen sov vi där till måndagen och på måndagen så var jag till Gävle och fixade lite personliga grejer, så haft fullt upp!



Sen måste jag bara berätta, igår kom min baby med rosor också! AWWWIE SÖTBOLL!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback