Skolstart

Igår startade ju skolan :)
Jag ska ju nu alltså gå fordon med inriktning personbils teknik.
Det enda vi gjort dessa två dagar är mest att fått information och prövat overaller så har inte hänt så mycket. Får liksom börja kl 9 och sluta 12!
Imorron så ska vi gå "rundtur" på skolan, sen vet jag inte mer. På måndag ska vi spela brännboll, någonting jag hatar! När dom berättade det så märkte jag att det var flera som hade samma åsikt som jag!
Kan dom inte hitta på något roligare?
Aja rätt nöjd med klasskompisarna, några ansikten känner man ju sen tidigare..


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback