Me LIKE and DON'T like..


* Sluta tidigt
Så sjukt skönt att få komma hem någon timme tidigare då och då!
* High heels
Eller vad säger ni korta brudar? Sååå bra att det finns högklackat.. fast på bilden såg de inte så skönt ut...

* Extra klirr
Finns det något bättre än att tjäna lätta pengar? Typ tex sitta barnvakt :)
* Folkrace
Så tråkigt att det snart är vinter då det inte blir några tävlingar. SÅ BÄST AT NJUTA SÖNDER NU!


*
Epa
Skönt att få ta sig fram, vad säger man.... Privat? Slippa buss, skjuss, cykla, gå, JAG TAR MIN KÄRA EPA! Få köra bil när man e 16 :) ..... Fast det går ju bara i 30......
* Bilbrudar
Blir alltid lika glad när jag får reda på fler tjejer som gillar bilar/motorsport, jag e inte ensam! Behövs fler bil tjejjor här vaa!
* Bloggen
Även fast det inte är så många som läser min blogg så tycker jag om den, fast mest för att jag får skriva vad JAG vill. Sen designen å sånt är val la lite retarded...



* Isabelle Strömberg
Grymt töntig och jobbig blogg men tamefan endå läser jag den?! Förmodligen för att det är skönt och veta att man inte är helt borta i huvve.... Iaf inte om man jämnför med henne då.
* Sånna som röker bara för att
MEN SÅ MOGET! Grymt irriterad på sånna som röker för att "alla andra gör det" eller liknande, pinsamt och skrattretande. Kan ha viss förståelse för dom som har hamnat i viss skit, kanske mår dåligt och sånt å börjar röka men shit, ge upp med låssas å tjuvrökningen, det är bara så 13 års varning på.
* Hundskit
Ta reda på skiten efter era jyckar! Hur jobigt kan det vara liksom?

* Falsk folk som dissar falska personer på sin diss lista
Patetiskt... Bekräftelse? Ja...
*
Fjortis vid 16 års ålder
Visst när man var 13-14 var det ok, 15 njaaaa, 16 NEJ FÖR I HELVETE! skuta med 15 ton mascara ochfoundation på läpparna det e bara så F13!  Irriterande.


KOMMENTARER
Enander

Bilintresserade tjejer (Y) :)

2010-08-31 17:25:40
URL: http://enaander.blogg.se/
Jacob

Jag gillar din header :) Den är SKITFIN! Typ helt avgudar hjärtat.. det är bara sååååååå fiiiiint. :D

trimma epan om du tröttnat på 30 km? :)

2010-08-31 23:42:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback