Lumekfestivalen

Lördagen: första heatet kom jag trea, helt okej..
andra heatet så kom jag femma!! USCH!! JAg skyller på att jag höll på att kissa på mig och att det var en GETING i bilen!!! Jag HATAR getingar :'( blev även stucken!!!! fortfarande ont...

Söndagen: första heatet kom jag trea igen, jag var riktigt förbannad det heatet!!
andra heatet var läskigt.. I starten blev det en smäll och en bil rullade PÅ/ÖVER min bil! Det blev en jäkla smäll och min bil blev inte fin, jag slog i armen rejält men kom vidare snabbt endå och fick köra med en arm resten av heatet (envis) slutade fyra.....

Tyvär räckte inte poängen till final istället idag har jag hur ont i nacken som helst.... Förmodligen från smällen i igår.


BILDER KOMMER INOM KORT!!!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback